הנישה שלך ומוצר התוכן המדויק
- ליאת כהן
- 12 במרץ 2024
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 13 בדצמ׳ 2024
אתה מומחה בתחום, יש לך המון ידע וניסיון, אבל יש כל כך הרבה כמוך
איך תבלוט על פני כולם?
בשיווק אנחנו מדברים על למצוא את הנישה שלך, למצוא את פלח השוק הנכון לך ולעסק שלך.
נקודת ההתאמה בין הלקוחות שלך (צרכים ייחודיים של קבוצת לקוחות מסוימת שלא מקבלים מענה כרגע), למומחיות שלך, לשוק (יצירת חוויה ייחודית) ולהזדמנויות היא הנישה שלך.
האתגר הגדול הוא לוותר על קהלי יעד ולהתמקד בפלח מאוד מאוד מוגדר ומדויק.
כמה דוגמאות:
גואן מקדונלדס Joan MacDonald, TRAIN WITH JOAN
עברה את גיל 75 ועשתה שינוי גופני ותזונתי בגיל מאוחר יחסית ופונה לנשים שרוצות שינוי גם בגיל מבוגר.
אוהד הנווד
מגדיר שכל יום בחיים שלו הוא הרפתקאה.
קרן אגם- נשואה למאפייה
מגדירה את עצמה כאופה ביתית, עם דחף בלתי נשלט לאפיה, שמתעלפת למראה עוגה בחושה פשוטה וטעימה.
נתן פרב
צלם שהתמקד בתיעוד חוויות מסע מיוחדות ויוצאות דופן
“It is fabulous when you do something you love doing, and people love it and even benefit from it. I think that is the core, and if you are lucky enough to find a spot in the ethos where those things line up, even once in your life, you should get down and kiss the ground.”
-NF